Vijf vragen aan…

Marieke Wolbert, werkzaam als Branding & Landing specialist bij KATO Projecten sinds april.

Sinds april vervult Marieke de functie van Landing & Branding specialist binnen KATO. Een rol die haar op het lijf  is geschreven. In deze ‘Vijf vragen aan…’ introduceert Marieke zichzelf en lees je alles over haar werkzaamheden.

Landing & Branding Specialist, een mooie naam voor een functie, maar wat houdt het nu eigenlijk in?

Middenin deze rare tijd die Corona heet, startte ik als Landing & Branding specialist bij KATO. Een nieuwe functie binnen het bedrijf. De projecten werden al compleet opgeleverd, maar kunnen hier en daar een extra verrijking gebruiken. Onze klant wordt hiermee nog meer ontzorgd en ook sluit mijn functie goed aan op de al bestaande werkzaamheden die KATO heeft verricht.

Welke ervaringen heb je meegenomen naar KATO?

Mijn ervaringen van de afgelopen jaren kan ik goed gebruiken. Als interieurontwerper heb ik veel ervaring opgedaan in het ontwerpen in verschillende stijlen, zodat elk project uniek en ‘eigen’ wordt. De laatste details maken het ontwerp compleet en mogen zeker niet vergeten worden. Een met zorg gevulde keukenlade of passend servies horen hier bijvoorbeeld ook bij. Inleving in onze klant en wat hij allemaal nodig heeft, zijn belangrijke onderdelen in de functie van een Landing & Branding specialist.

Wat moet je goed kunnen als Landing & Branding specialist?

Het ontzorgen van de klant met als doel het ‘Dat werkt lekker!’-gevoel te creëren. Dat begint bij het praktisch voorbereiden van een verhuizing, zowel intern als extern. Het eindigt bij de finishing touch, de afstyling van een project – wat heb je tot in detail nodig om te kunnen starten in je nieuwe werkomgeving. Allemaal in stijl, passend bij het bedrijf.

Waar ben je nu vooral mee bezig?

In mijn eerste weken bij KATO ben ik direct begonnen met het adviseren over de afstyling van uiteenlopende projecten. Projecten die de komende periode worden uitgevoerd. In verschillende stijlen denken is iets waar ik blij van word, zo ook van het compleet maken van een project. Het duidelijk definiëren van stijlen is iets waar ik, samen met de ontwerpstudio, de komende tijd mijn energie in ga steken.

Je beste ‘Dat werkt lekker!’-moment tot nu toe?

Bij KATO voelde ik me gelijk thuis. Zeker in deze rare tijd is het een fijn bedrijf om te starten met leuke en behulpzame collega’s. De humor, het starten met een kop koffie en de gezamenlijke lunch, maken KATO tot een hele prettige werkplek. De projecten zijn zo uiteenlopend dat ik hier zeker mijn creativiteit in kwijt kan. Ik kijk uit naar de vele projecten die komen gaan, waar ik samen met mijn collega’s een super eindresultaat kan gaan neerzetten, zodat ook deze klanten de werkervaring krijgen die ik na deze eerste weken bij KATO al ervaar!

Nieuwsgierig geworden naar wat Marieke en KATO allemaal voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. We drinken graag een (virtuele) kop koffie met je!