CORONAVIRUS

Wij willen je graag een statusupdate geven m.b.t. het Coronavirus. Bij KATO heeft het virus tot nu toe nog geen invloed gehad op de gezondheid van medewerkers en uitleveringen van orders. Mocht dit voor jouw order anders worden dan nemen we contact met je op.

Verwacht je de komende weken een order van ons te ontvangen en is het wenselijk om dit ontvangst, vanwege het Coronavirus, te wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. 

De gezondheid van onze maatschappij, medewerkers en klanten staan ten allen tijde voorop en wij volgen dan ook de richtlijnen van het RIVM.

Belangrijke punten die van invloed zijn:

  • Tot nader order vermijden we zoveel mogelijk afspraken buiten de deur en op kantoor. Hebben we vóór die datum een afspraak met jou in de agenda staan? Dan nemen we contact met je op om deze te verplaatsen.
  • Een groot deel van onze collega’s werkt vanuit huis, dit heeft geen invloed op de bedrijfsvoering. Tijdens kantooruren zijn we dan ook gewoon bereikbaar per mail en/of telefoon.

Wat betreft leveringen:

  • Leveringen gaan gewoon door maar onze chauffeurs schudden geen handen en vragen je niet om een levering af te tekenen. De chauffeurs zullen de naam van de ontvanger opschrijven en je krijgt dan per mail een bevestiging.
  • We houden minimaal 1 meter afstand van elkaar m.b.t. het laden, lossen en eventueel monteren van meubels.
  • Is het bedrijf dicht of gelden er strengere maatregelen, laat dit ons vóór de levering weten. Dit werkt voor iedereen prettig!

De komende weken is het voor iedereen afwachten maar we hebben er vertrouwen in. We zullen creatiever moeten zijn in onze processen en we nemen ‘social distance’ serieus. Zit je verder nog met vragen? We staan tijdens kantooruren gewoon voor je klaar! Dit via de bekende e-mailadressen of het algemene telefoonnummer 053 428 3737.

Pas goed op elkaar en blijf gezond!

Team KATO